6 תשובות
לא וגם הייתי מעירה לה שם שזה לא יצא טוב
או שהייתי מצלמת ולא מעלה או שהייתי אומרת. אני לא אתייפייף, לא יהיה לי נעים להגיד לה שלא יצא טוב אבל אפשר לאזור אומץ ולהגיד את האמת בצורה יפה ולבקש שתתקן כי שילמתי, ולא קיבלתי את מה שמגיע לי. למרות שלא נראה לי שהקוסמטיקאית תחשוב שיצא יפה אם לא יצא יפה.
שלי לא הייתה מבקשת,.
אבל אם כן לא הייתי רוצה לפגוע בה אז הייתי אומרת שאני פחות אוהבת לעלות סטורי , בעיקר אם זה לק
ואם זה קבוע , אז פשוט אני לא אבוא אליה ( מה שקרה לי ועכשיו אני עושה אצל אחרת)
אבל אם כן לא הייתי רוצה לפגוע בה אז הייתי אומרת שאני פחות אוהבת לעלות סטורי , בעיקר אם זה לק
ואם זה קבוע , אז פשוט אני לא אבוא אליה ( מה שקרה לי ועכשיו אני עושה אצל אחרת)
לא. וגם לא הייתי חוזרת אליה.
חוץ מזה שאם היא מפשלת ועושה לי לא טוב על המקום אני אומרת לה לתקן אני לא יוצאת משם בתחושה שזה לא טוב כי אני פשוט לא אשלם עד שזה "מושלם", לא אכפת לי כמה זמן זה יקח (פעם אחת הלכתי לאחת חאפרית ממש, ישבתי שם 3 שעות עד שהיא הצליחה לעשות לי לק כמו בנאדם. אני רצינית).
בנות שעושות לק גל כמו שצריך עושות את זה מדויק ומושלם להחריד, רובן אלופות בזה, קוסמטיקאית שיוצאת מהקווים זה פשוט לא מקצועי .
חוץ מזה שאם היא מפשלת ועושה לי לא טוב על המקום אני אומרת לה לתקן אני לא יוצאת משם בתחושה שזה לא טוב כי אני פשוט לא אשלם עד שזה "מושלם", לא אכפת לי כמה זמן זה יקח (פעם אחת הלכתי לאחת חאפרית ממש, ישבתי שם 3 שעות עד שהיא הצליחה לעשות לי לק כמו בנאדם. אני רצינית).
בנות שעושות לק גל כמו שצריך עושות את זה מדויק ומושלם להחריד, רובן אלופות בזה, קוסמטיקאית שיוצאת מהקווים זה פשוט לא מקצועי .
הייתי אומרת לה להוריד שאני לא אוהבת
לא