13 תשובות
החלקתי במדרגות חחח מזלי שאף אחד לא ראה
נתנתי לק לספיד סטיק
החלקתי במדרגות בבסיס כאבב לי התחת איזה שבוע
ניסיתי לעשות פליק לאק במדרגות. נפלתי על הגב
ynwranisk4y
אם אתה רואה את זה, תדע שגם אני עשיתי את זה
חחח יאח
כן ידעתי שאני צריכה לשנות את הפרופיל
אופס סליחה
שואל השאלה:
חחחח הרגתם אותי
אנונימית
שיט זה מלא זמן בכלא
אם אנחנו בכלא אסור להפיל תספיד סטיק שלא מישהו יבוא מאחורה חס וחלילה יאנוס אותנו
אתה מאוד יצירתי אהבתי
סתום מאלה
אנונימי