57 תשובות
לא יודעת מה עם אחרים אני דיי אוהבת אותן..
למרות שאני לא אחת כזו
למרות שאני לא אחת כזו
לי אישית זה מרגיש שהן עושות צחוק מעצמן
אנונימית
הם דווקא אחלה ושמעתי שהם תומכים בסביבה וחיות, נשמע מדהים
את.ה לא משתמש.ת במדבקות ודברים בסגנון?
זה קרינג'
חוץ מהעובדה שהן עוזרות לשמור על הסביבה שזה דווקא חמוד וסבבה
חוץ מהעובדה שהן עוזרות לשמור על הסביבה שזה דווקא חמוד וסבבה
אני לא מתה עליהן ולא אוהבת אותן פשוט כל העניין הזה של הסקסקסקס אנד איי אופ ממש מעצבן הן צוחקות כמו מטומטמות וזה כלכך קרינג.
ולגבי ה"לשמור/ להציל על הצבים" כשהן שותות סטארבקס או כל דבר אחר הכוסות עשויות מפלסטיק אז זה סתם שטויות והן בעצם סותרות את עצמן ולא באמת שומרות על הצבים והסביבה.
ולגבי ה"לשמור/ להציל על הצבים" כשהן שותות סטארבקס או כל דבר אחר הכוסות עשויות מפלסטיק אז זה סתם שטויות והן בעצם סותרות את עצמן ולא באמת שומרות על הצבים והסביבה.
זה עוד יותר גרוע שבכלל לא אכפת לך, להם לפחות יש מודעות והם מונעים דברים אחרים שפוגעים לטווח הקצר/ארוך, אני דיי בטוח שיש גם מדבקות שהמטרה שלהם היא להעביר מסרים כמו תמיכה בסביבה ירוקה וחיות לכן מדבקה אחת יכולה למנוע אלפי דברים אחרים.
אגב יש גם נייר ומדבקות שהם לא מעצים!
אגב יש גם נייר ומדבקות שהם לא מעצים!
הן קרינג' ולכן יוצאים עליהן, כמו שיוצאים על כל בנאדם או משהו קרינג'י
אוקי, ו? הם מונעות הרבה דברים מזהמים אחרים והנושא של להפחית גם חשוב במידה ולא מונעים לגמרי - זה שהם אולי לא 100% בנושא זה אולי נכון אבל מה שבטוח שאת.ה נכון לעכשיו בכלל לא בנושא.
שואל השאלה:
למה כולם יוצאים עליהן הן סתם ילדות שנפלו לטרנד והן די חמודות. אהבתי את הלוק שלהן ואת העובדה שהן שומרות על הסביבה
למה כולם יוצאים עליהן הן סתם ילדות שנפלו לטרנד והן די חמודות. אהבתי את הלוק שלהן ואת העובדה שהן שומרות על הסביבה
אנונימית
הטרנד הזה כלכך מטומטם.
עזבו את זה שבארץ כל אחת היא wanna be ולא באמת אחת כזאת, בארצות הברית זה הרבה יותר מוכר ונפוץ אבל בכללי, הן צוחקות כמו מטומטמות כאילו מה "קסקסקסקס" וכל שנייה "אנד איי אופ" זה פשוט קרינג.
אולי הן רוצות לשמור על הסביבה אבל מעטות אלו שעושות את זה הרוב עושות את זה רק בשביל הטרנד ובשביל להגיד אני ווסקו גירל.
חוץ מהלוק שלהן שהוא עוד נחמד עם החולצות אוברסייז והכל אני לא מתחברת אליהן.
עזבו את זה שבארץ כל אחת היא wanna be ולא באמת אחת כזאת, בארצות הברית זה הרבה יותר מוכר ונפוץ אבל בכללי, הן צוחקות כמו מטומטמות כאילו מה "קסקסקסקס" וכל שנייה "אנד איי אופ" זה פשוט קרינג.
אולי הן רוצות לשמור על הסביבה אבל מעטות אלו שעושות את זה הרוב עושות את זה רק בשביל הטרנד ובשביל להגיד אני ווסקו גירל.
חוץ מהלוק שלהן שהוא עוד נחמד עם החולצות אוברסייז והכל אני לא מתחברת אליהן.
קרינג'י ומעצבן לא סובלת אותן כאילו סתמו
אנונימית
הן רוצות לשמור על הצבים ויש להן סקראנציז
ובכלל זה סתם שם של אפליקציה
ובכלל זה סתם שם של אפליקציה
לשמור על הצבים עלק
אנונימית
הן פדחניות. כאילו אין לי בעיה עם האסטטיק אבל עם כל הכבוד הן לא יכולות לקחת כל דבר ולהגיד שהוא וסקו. תסרוקות לא יכולות להיות וסקו, מקלחות לא יכולות להיות וסקו.
אין לי משהו נגדן הם דווקא סבבה והם מצחיקות אותי הם סוג של עושות מעצמם צחוק אבל מה אכפת לי חיים שלהם שיעשו מה שבא להם
אנונימית
מה זה קשור תסתכל על גרטה זה לא סותר את מה שרשמתי על הווסקו גירל.
זה פשוט טמטום כל ה sksksks
חח האמת שאין לי מושג מה זה.
אני מרגישה לא קשורה
אני מרגישה לא קשורה
אנונימית
אין בעיה עם הוסקו גידל יש בעיה שהן הופכות את זה לבדיחה או למשהו מוגזם מידי , הן עצמן ומה שהן מאמינות ולובשות זה דווקא יפה ואני אוהבת אבל לא צריך את כל המילים שהן המציאו או את כל הדברים המוגזמים
זה מטומטם
כל אחד מנסה להשתייך לאיזשהי קבוצה, מספיק אתם לא מיוחדים והכל טוב
זה כמו שכל אחד נהיה פתאום ביסקסואל
כל אחד מנסה להשתייך לאיזשהי קבוצה, מספיק אתם לא מיוחדים והכל טוב
זה כמו שכל אחד נהיה פתאום ביסקסואל
הן סתם ילדות שהושפעו לטרנד חסר תועלת והפכו לבדיחה. לדעתי זה הטרנד הכי קרינג'י והכי גרוע שנוצר
העולם לא הזגמת בכלל
יותר מדי הגזמה ופייק איך שמתארים אותן ביוטיוב אבל בכללי אין סיבה מיוחדת לשנוא את הכלל ,כיאלו כל אחת וההתנהגות שלה ...(לא שונאת אותן או משהו ,פשוט לא מתחברת )
מה זה ווסקו גירל אני אף פעם לא הבנתי
לא עפה עליהן סתם חיות בסרט.. אבל זה לא ברמה שאני הולכת ודופקת עליהן ריכולים, אני פשוט לא חושבת שהייתי רוצה להיות חברה של אחת כזו
כי הן לפעמים ממש מגזימות לגבי הקשי פלסטיק,ילדה מהכיתה שלי חטפה לי קש מפלסטיק בגלל זה,והעיקר בבקבוק שלהם יש קש מפלסטיק,אבל הן לפעמים יותר מידי עושות צחוק מעצמן ומחליטות דברים שאף אחד לא החליט נגיד לפני שהגומיות היו סקראנציז היו קוראים להם גומיות סבתא שזה מעצבן.
אני ממש אוהבת וסקו גירל, בכללי הן בחורות נורא נחמדות וקלילות כאלה, אני חושבת שאנשים סתם מקנאים ואם יש להם בעיה שימרו אותה לעצמה.
זה לא סתם ווייט גירלס שפתחו תנועה של ווייט גירלס?
לדבר הזה יש חוקים ?!
איך להתלבש ולדבר ?
איך להתלבש ולדבר ?
כל אחד יכול לקחת קשים מברזל ולהשים סקראנצי ולהגיד שהוא ויסקו. זה פשוט כל כך אדיוטי.
מפריעות.
חיות בסרט.
חיות בסרט.
סתם מעצבנות
חופרות על להציל את הצבים אבל מה עם פרות, עזים, תרנגולות, חזירים?? אין פאקינג היגיון חבורה של ילדות מפגרות בנות 13 שנשמעות כמו חתולים עם כל הקסקס שלהם
חופרות על להציל את הצבים אבל מה עם פרות, עזים, תרנגולות, חזירים?? אין פאקינג היגיון חבורה של ילדות מפגרות בנות 13 שנשמעות כמו חתולים עם כל הקסקס שלהם
יואו שחררו כבר
תתנו להן לעשות מה שבא להן
"חיות בסרט" לא ואתם.... מה אני אגיד לכם ממש לא חיים בסרט
תתנו להן לעשות מה שבא להן
"חיות בסרט" לא ואתם.... מה אני אגיד לכם ממש לא חיים בסרט
אנונימית
אה ו"מפגרות" זה לא קללה
אנונימית
הרגע קצת בדקתי באינטרנט ווסקו זה בכלל אפליקציה לא?
הן מעצבנות
ועושות צחוק מהקטע של לשמור על הצבים הן עושות את זה רק בשביל הטרנד המפגר הזה ורובן חיות בסרט קשה
ועושות צחוק מהקטע של לשמור על הצבים הן עושות את זה רק בשביל הטרנד המפגר הזה ורובן חיות בסרט קשה
גם נערות בנות 13 שמעריצות את ביילי זה טרנד מפגר ורובן חיות בסרט
אנונימית
כן ,זה שם של אפליקציה
מה הקטע של הווסקו גירל נגד העולם?
ממתי להעריץ את ביליי זה טרנד ?
שואל השאלה:
יאא אני בחמות:)
עכשיו ברצינות, שמעו הן חמודות ולא מזיקות העולם יוצא עליהן כיאלו הן עשו משהו רע. הן סתם אוהבת את הטרנד הזה למה כולם כלכך מגזימים?
יאא אני בחמות:)
עכשיו ברצינות, שמעו הן חמודות ולא מזיקות העולם יוצא עליהן כיאלו הן עשו משהו רע. הן סתם אוהבת את הטרנד הזה למה כולם כלכך מגזימים?
אנונימית
^לול
זה לא , נתתי דוגמא לתגובה שמעלי
כי נמאס לי שאומרים לי שאני רק "טרנד מפגר"
כי נמאס לי שאומרים לי שאני רק "טרנד מפגר"
אנונימית
זה לא שהן עשו משהו רע ,הן פשוט מתנהגות באופן שמרתיע
טוב זה באמת טרנד. כמו שפריקים היה טרנד.
הן סבבה, הבעיה זה כל השונטליות שמשחקות אותו "שמרו על הצבים" וחמש דקות אחר כך מלכלכות את כל המקום
החברה הכי טובה שלי ווסקו, והיא באמת שומרת על העולם
החברה הכי טובה שלי ווסקו, והיא באמת שומרת על העולם
אין לי בעיה איתן, אם הן רוצות להציל את צבי הים, אז שיצילו אותם
אם הן רוצות לשים את הגומיות האלה, שיסימו.
אבל הקטע של ה- sksksk ו- and i oop פשוט נהיה מעצבן ומיותר כזה לדעתי..
אם הן רוצות לשים את הגומיות האלה, שיסימו.
אבל הקטע של ה- sksksk ו- and i oop פשוט נהיה מעצבן ומיותר כזה לדעתי..
שואל השאלה:
לדעתי כולם פה מגזימים הן חמודות ולא מזיקות
לדעתי כולם פה מגזימים הן חמודות ולא מזיקות
אנונימית
כי זה כאילו כמו הפרחות של אמריקה
אנונימית
כי זה פשוט קרינג'י בטירוף
שואל השאלה:
so?
so?
אנונימית
ככה גם אתה ,אם התשובה המתנשאת שלך ^
סתם משועממים שאין להם מה לעשות אז הם מוציאים את האנרגיות שלהם על שנאה
אנונימית
שום קטע איתן. מה אכפת לי אם זה הקטע שלהם שיהיה להן בכיף כמובן שיש שם דברים שאני פחות מסכימה/ מאמינה בהם אבל זה מה שהם בחרו ומי אני שאשפוט על השטויות האלה שיהיה להן לבריאות
אנונימית
אנשים פה מדברים על וסקו גירל כאילו זה זן אחר של יצורים חיים
צריך למחזר אותם
כמו קשים
כמו קשים
באותו הנושא: