6 תשובות
עדיף לא פוטוגנית ויפה
לא פוטוגנית ויפה, החיים האמיתיים הרבה יותר חשובים מתמונה
לא פוטוגנית ויפה,כולה תמונות עדיף להיות יפה במציאות
לא פטוגנית ויפה כי תמונה היא רק תמונה, ולפי דעתי מי שיפה במציאות לא משנה עם היא פטוגנית או לא היא תצא יפה בתמונה
לא פוטןגנית ויפה
לא פוטוגנית ויפה כל כך המציאות עדיפה על תמונות ותמיד אפשר לשפר תמונות אבל את עצמך אי אפשר
באותו הנושא: