6 תשובות
קצרה וסווצארט.
מה שאמרו^
אני שם גקט בתיק
שימי ארוכה אבל משהו קליל כזה ולא עבה מדי
עדיין יש זמן לחורף עכשיו זה רק התחלה לפעמים חם לפעמים קר קצת גשם אבל שיא הגשם זה בחודש דצמבר