7 תשובות
16 לפחוצ
18
בירה. אין בזה הרבה אלכוהול
אהמ לא לפני גיל 16 , וגם לא לשתות הרבה .
אני שוצה ממש בקטנה צייסר או שנים של וודקה ויותר בריזרים ובירות זה גם יותר טעים...
לא כדאי בשום גיל
(16 או 17+)
לדעתי בגיל 16
אישית התחלתי ב14 ובמסיבות וודקה
תכלס עדיף בגיל 16 שזה לא ידפוק לך משהו בגוף והכל.
התחלתי בישבות ב15, אמ מאוד תלוי בך מתי שאת מרגישה שאת מרגישה שאת יכולה לקחת אחריות על עצמך ועל ההשפעה של זה