5 תשובות
יצאת מזה בזול
לא יקרה לך כלום כי לא קרה נזק לאף אחד.
אל תדאגי
וגם אם ו.. היה נגרם נזק כל שהוא כגון מכה בפח, שריטה, במקרה הכי גרוע החברת ביטוח שלה הייתה תובעת את שלך.
שואל השאלה:
ואם יש מצב שהיא כתבה את מספר הלוחית מה יקרה?
אני כמעט בטוחה שהיא לא אבל למקרה וכן (ושוב מציינת שאת שאר הפרטים לא החלפנו היא המשיכה לנסוע לכיוון חנייה סגורה אני עצרתי בצד השני)
אנונימית
במידה ועצרתם, יצאתם והיא אמרה שהכל בסדר, אז למה שהיא תרשום את המספר שלך.
באותו הנושא: