5 תשובות
השאלה היא מי מודר, הנשים או הגברים..
שואל השאלה:
זהמשנה?
אנונימי
שואל השאלה:
כשעשו את האירוע בהפרדה בעפולה כל יפי הנפש קמו וצעקו הדרה הדרה!
הנה עכשיו יש הדרה במרחב הציבורי לאור יום ואף אחד לא מתלונן...
אנונימי
מסכימה איתך לגבי זה ויש דוגמאות שבאמת קורות ביום יום, אף אחד לא צועק וזה עובר בשתיקה.
נראה לי שפשוט מה משותף בהשוואה שלך זה שבשתיהן אין שום קשר לצעוק "הדרה".
זה ברור שהתגובות למה שהיה בעפולה זה דבילי, בחיאת, איזה אדם שהוא לא דתי (והפרדת נשים וגברים פוגעת בעמקי נשמתו) שומע את מוטי שטיינמץ וירצה לבוא להופעה שלו?
שואל השאלה:
אבל פה זה הרבה יותר קשור כי זה במרחב הציבורי וזה תוקע לי את העיר ועוד ביום שישי ואפפחד לא מדבר על זה בכלל כאליו בדיוק אותן הטענות שנשמעו שם והיו באמת נשמעות מצחיק כי איזה חילוניה מת'א שלא שמעה על מוטי שטיינמץ דקה קודם באמת מפריע לה שהיא תראה אותו רק מההפרדה ...
מה גם שפה גברים מודרים בכלל אין להם אפשרות להשתתף כלל בלי הפרדה ועם הפרדה, איפה כל יפי הנפש?
צביעות!
אנונימי