11 תשובות
לברך, עושה מעשה בראשית ולהתפעל מנפלאות הבורא, אל תדאג הברק לא יפגע בך
ללכת לישון
לדעת שאתה. מוגן בבניין וזה חלק ממזג האוויר
תסגור את התריסים ותלך לישון.
לסגור חלון/תריסים? וילון?
שואל השאלה:
אין לנו תריסים זה בית חכם
אנונימי
לשים אוזניות ולנסות להירדם.
וואו חשבתי שרק אני ראיתי אותם
ברקים חזקים נורא הם כבר יותר מחצי שעה ככה
חלמתי פעם שגרתי מול הים ואז כשיצאתי מהבית ברק שרף בית לידנו.
חח פשוט תלך למיטה שים שירים באוזניות ותשן
לא לחשוב על זה
וואו אני במקומך הייתי בוהה בחלון שעות