7 תשובות
אוי לא
0FF
פחות
מתאים
שואל השאלה:
אני לא מבינה מה רע בזה?
אנונימית
זה אסון אופנה איכס!!!!
אנונימית
בכללי מן חוק לא כתוב שלא לובשים גינס עם גינס
לא הייתי שמה את זה בחיים פשוט כי אף פעם לא נתנו לי את ההזדמנות
אמא שלי נורא כבדה בעיניין הבגדים ונורא חשובה לה אופנה
בכל מקרה אם את אוהבת שימי אבל איזה מישהי מעליי אמרה אסון אופנה ותכלס? היא צודקת
לדעתי לא לובשים גינס עם גינס .
את יכולה ללבוש נגיד גינס כחול וגקט גינס שחור, או הפוך .
גינס שחור או אפור כהה עם גקט כחול