6 תשובות
אין לי מושג
לא שמעתי מסוק,באמת.
וואי אני בדיוק באשדוד עכשיו ויש פה מטוסי קרב מעלינו על הזמן
אולי ברובעים שלכן יש
לא יודעת
באמת שאני לא שומעת שום דבר חוץ ממכוניות
איפה אתם?
ראיתי אולי מסוק אחד
שואל השאלה:
באזור הסיטי ואזורי ה' ד' ו'
אנונימית
אה אני יב בגלל זה כנראה