6 תשובות
0 בנות התחילו איתי אי פעם
לא התחילו איתי אף פעם
נתנאל איך בנות התחילו איתך?
אנונימית
אני בסביבה של ערסים ופרחות. אז נמרחות ומחמיאות .. לא הדרך הכי נחמדה אבל כן
היא שאלה אם בנות מתחילות איתנו הרבה לא אם מתחילים איתכן בנות..


ותלוי פעם כן פעם לא. לרוב כן כי אני ביציאות איש שיחה ומראה ביטחון וגם לוקח לי שעה להתארגן אז זה מוסיף אני מניח
איתי כן :)
למרות שיש לי חבר וזה
אנונימית