5 תשובות
לפעמים
לא
אני מסתכלת על הגובה
נשבעת שלא
אני לא מבינה למה זה עושה את זה לבנות
אבל אולי אני מקולקלת מי יודע
לא..
אבל זה כן מושך את העין
לא..
באותו הנושא: