5 תשובות
לפעמים
לא
אני מסתכלת על הגובה
אני מסתכלת על הגובה
נשבעת שלא
אני לא מבינה למה זה עושה את זה לבנות
אבל אולי אני מקולקלת מי יודע
אני לא מבינה למה זה עושה את זה לבנות
אבל אולי אני מקולקלת מי יודע
לא..
אבל זה כן מושך את העין
אבל זה כן מושך את העין
לא..
באותו הנושא: