4 תשובות
חח אני משחקת ואני עוד בגיל 19 כך שזה לא רק אנשים כאלו אלא גם אנשים נורמלים
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור רק החרמנים?כיף לי אז אני משחק.לא טוב לך?שהיה יום טוב לך.
מה קשור רק החרמנים?כיף לי אז אני משחק.לא טוב לך?שהיה יום טוב לך.
וואי היום במיקמק משחקים הרוב בני 15-18 רק החרמנים לאן הגענו? לאן נעלמה התמימות?
אנונימית
אח שלי נתן לי מיקמק נורא מעפן אז הנה לך:
שם: אניחוםחסר
ססמא: אניחומי1
שם: אניחוםחסר
ססמא: אניחומי1
באותו הנושא: