4 תשובות
חח אני משחקת ואני עוד בגיל 19 כך שזה לא רק אנשים כאלו אלא גם אנשים נורמלים
אנונימית
שואל השאלה:
מה קשור רק החרמנים?כיף לי אז אני משחק.לא טוב לך?שהיה יום טוב לך.
וואי היום במיקמק משחקים הרוב בני 15-18 רק החרמנים לאן הגענו? לאן נעלמה התמימות?
אנונימית
אח שלי נתן לי מיקמק נורא מעפן אז הנה לך:
שם: אניחוםחסר
ססמא: אניחומי1