8 תשובות
יש אנשין שזה ממש קשה להם כמו להתנתק ממתוקים אחרי שהם אוכלים את זה כבר מלא זמן וקשה להיכנס לכושר,הורדתי 14 קילו וזה היה הדבר הכי קשה בעולם
יש אנשים שזה בא להם יותר בקלות, יש אנשים שזה טבעי לגוף לשלהם, ויש אנשים שיש להם נטייה להשמנה. במקרה הזה זה תלוי בגנים
כמו כל התמכרות, גם התמכרות למתוקים וגאנק פוד קשה להפסיק פתאום. יש אנשים שאין להם בעיה עם זה, ויש הרבה שזה בכלל לא פשוט עבורם. זה מאד תלוי בבן אדם
שמחה שקל לך, אבל יש אנשים שיותר קל להם ויש אנשים שיותר קשה להם כמו בכל דבר בחיים. בתור מישהי עם נטיה להשמנה ושקשה לה להוריד אז לא כולם כמוך, יש דבר כזה שנקרא אכילה רגשית ויש כאלה שבאים מבתים שבקושי יש מאכלים בריאים אז הם רגילים לאכול אוכל לא בריא. שוב שמחה שקל לך אבל זה נשמע מהשאלה שאת מזלזלת באלה שלא קל להם (משהו בניסוח, אולי זה רק לי נשמע ככה)
שואל השאלה:
לא זלזלתי ממש לא.. פשוט לא הבנתי מה כלכך קשה כי בחיים לא היה לי קשה אז חשבתי שזה סתם ביטוי כזה
אנונימית
הבנתי, אז לא זה לא ביטוי, זה נורא משתנה מאדם לאדם
שואל השאלה:
אה אוקיוש
אנונימית
אז כנראה את אדם ש"חזק יותר מהתשוקות שלו"
את יודעת לשים קו ולעמוד במטרה, המוטיבציה לא יורדת לך אחרי מכשול בדרך. כל הכבוד :)
אבל לא כל בני האדם כאלה. יש המון שנכנעים לתשוקות שלהם וזה לא מתבטא רק בהשמנה
שואל השאלה:
יש לי גם נטייה להשמנה אבל אני לא משמינה כי אני מקפידה וזה ממש קל לי להורידד במשקל..
אנונימית