85 תשובות
זה לא משנה לי
שיעשו מה שבאלהם
אוי שתוריד את זה
מוריד ברמות
זה נוראי גם אצל בנים וגם אצל בנות
זאת דעתי
אנונימית
מוריד לי.
מורידד ולא הייתי יוצא
מה הקשר נוראי אצל בנים
לגבר שיער זה יפה
אנונימי
מה?גבר אמור להיות שעיר זה ככה אמור להיות וזה יפה וגברי כמה שיותר שעיר
רק ילדות במחשבה יגידו שלא
ולשאלה זה מזעזע והן גבריות
אמרתי שזאת דעתי.
אנונימית
בתור בת זה נוראי,
כי בת צריכה להיות הגיינית, אסתטית, ומטופחת, ולא קוף שברח מגן חיות
אנונימית
זה פשוט דוחה ומגעיל
יש כאן שיער פטיש?
אנונימי
לא הייתי יוצא בחיים עם מישהי שלא מורידה אבל שתעשה מה שבא לה
אנונימי
זה פשוט לא מושך אותם
אפשר להגיד עד מחר שזה טבעי, זה לא ישנה את המשיכה שלהם.
רוצה להיות שעירה? בבקשה. רק אל תכעסי על הבנים שזה הטבע שלהם.
לא אכפת לי כל כך
אני אישית מורידה אבל גם אצל בנים השיער מגעיל ברוב המקומות כמו בחזה ובבטן
אנונימית
לא נכון, שיער אצל גבר זה דבר מושך גברת.
אנונימי
שזה מגעיל
מוריד רצח
אנונימי
דוחה אותי שיער גוף בכללי,גם אצל בנות וגם אצל בנים
ומסכימה עם האנונימיות שאומרת ששיער על גבר זה דוחה
תאמיני לי סטיפס לא מצייג אצ העולם האמיתי
איכס גועל נפש
אנונימי
איכס עשתה לי להקיא
אנונימית
דומות לאבא של טוראל
פאק יש לי בחילה.
אומג שתוריד את זה
אנונימית
בתור בת אני אומרת לך שזה מחליא אותי
זה כבר להתייפייף, אני חותמת שאף אחד כאן לא היה יוצא איתה ולא משנה מה תגידו
אנונימית
הבנות שאומרות שיער לגבר זה דוחה בנות כמה אתן?
אני מבין אולי על הבטן-חזה וגב אבל בלי שערות ברגליים ובידיים זה יראה ממש מוזר
אנונימי
לדעתי שיער גוף מזעזע לבנים ובנות
(לגברים אני מדברת על חזה וגב)
אנונימית
איכ
בתור בת, זה מגעיל.
איך שיער חזה לא יפה לדעתכן?!
אותי זה מדליק רצח
אנונימית
^^^^^ את האמת שלי אישית לא היה אכפת אם הוא היה מתגלח, שיערות לגבר זה קצת גברי כל עוד זה לא מוגזם, אתה לא יכול בתכלס להתווכח על הטעם שלהן .
תגובה ראשונה- חרטטן מספר אחת.
אנונימית
מוריד מאוד וכדאי שגם היא תוריד
מגעיל ולא סטרילי.
לא אהבתי...
מוריד.
אם הייתי בן היה מוריד לי
אומרת את האמת מה נעשה
מוריד מאוד
איככ זה הגעיל אותי רצח
חלחלה .
יש לנו אחת כזאת בכיתה
חלאס לשחק אותה זה פאקינג דוחה
אנונימי
לא.
אני אישית לא אוהבת שיער גוף לא אצל בנים ולא אצל בנות כשזה מוגזם, לא אכפת לי שיהיה לחברה שלי, קורה שהיא עם מכנס קצר ויש קוצים ואני רואה את זה ופשוט לא אכפת לי כל עוד זה לא מוגזם, אני מבינה כמה שזה מעצבן כל פעם לגלח או לעשות שעווה ואני מעריצה אותה על האומץ ללכת בלי לגלח לפעמים כי אני מרגישה לא בנוח אפילו עם קוצים קטנטנים.
הסיבה היחידה שאתם נגעלים כי ככה החברה החליטה וזה מה שלימדו אתכם אז ץץבגרו אין בזה שום דבר מגעיל זה טבעי וכמו שיש לבנים יש לבנות ודם לכן בעצמכן גודל שיער אז מה אתם נגעלים ?
עצוב שאתם מתנהגים כמו ילדים בגיל 3 ולא מנסים לשנות את החשיבה שלכם שמושפעת מהחברה פשוט שיבוטים בלי יכולת חשיבה.
והילדה הזאת ממש יפה ומיוחדת באמת מי שהיה פוסל אותה בגלל שיער בבית שחי הוא לא סטרייט.
UoU
זה ממש מגעיל בנים...
אנונימי
אז חבל שאתם לא קולטים שזה בסהכ שיער שיש לכל אחד , כמו להיגעל מציפורן .
למה זה נראה לכם לגיטימי שיורד לכם כל כך מהצורה רק בגלל שיער גוף שהוא טבעי ופעם היה מושך זה רק מראה כמה משיכה מושפעת מתכתיבים חברתיים וכמה כבר אין סטרטיות היום.
UoU
דוחה ברמות
uou
אני לא מבין אותך
את לא יכולה לשנות משיכה של אחרים.
מילא דעה, אבל משיכה?
וגם אין לך למה.
אם בא לך להשאיר, תשאירי.
אני בתור בחורה לא הייתי משאיר בשביל *עצמי*
וזה לא משנה אם זה בגלל תכתיב חברתי או לא, שיער נחשב גס.
עדינות נחשבת נשית.
אותי אישית זה לא מושך בכלל, מצטער.
זה מוריד מאוד מגעיל אפילו
תכלס זה ממש מוריד לי מבנות, ברמה כזו זה נוראי.
לא מאשימה אתכם שאתם לא נמשכים לזה , זה הגיוני אחרי הכל כולנו מושפעים מתכתיבים החברה.
מאשימה אתכם שאת עיוורים למציאות ולא מנסים לשנות אותה ופשוט מקבלים את זה ( במיוחד נשים) די מאמינה שאם אף אחת לא תוריד שיער גברים לא יתחילו לשכב עם עצמם נכון .
UoU
אני אישית אוהבת אסתטיות אישית אז אני מסירה שיער מבחירה
אם מישהי בוחרת שלא זה בחירה שלה ואני מכבדת ותומכת
זה לא מגעיל שיער זה טבעי ובנים בכלל לא מסירים שיער אין להם סיי בעיניין
uou
אז אנחנו ניאלץ להתרגל
אבל שוב
עדינות נחשבת נשית, ושיער זה גס
כמו שלמשל למה בנות אוהב אריאנה גרנדה או וואטאבר
כי יש לה קול עדין, בלי מוזיקה חזקה בהגזמה כמו מטאל למשל
בגלל זה מטאל יותר יאהבו גברים.
יש דברים שמוגדרים על ידי החברה נשיים, ויש גבריים.
ואני באמת לא רואה בזה שום דבר רע, להיפך.
כל מין מוצא דברים שיעצימו אותו ויאפיינו אותו, וזה בסדר וזה טבעי שזה קורה בחברה של בני האדם.
בזה אתה כבר טועה^
טעם במוזיקה אין לו הרבה קשר לנשיות.
יש קשר בין תמימות- למוזיקה. בין ילדותיות -למוזיקה. לא בין נשיות למוזיקה.
אני אוהבת רוק, זה לא הופך אותי לפחות נשית.
קצת טמבלול הייתי אומרת...עד שלא אמרת את זה חשבתי אתה פסדר
אנונימית
חחחח חבל, כי ניסיתי להרשים אותך.
אז את אוהבת רוק, אוקיי
אבל רוב הבנות, לא
רובן אוהבות מוזיקה נשית
ברור שלא כולן ככה
כמו שלא כולן אוהבות איפור או בגדים נשיים או משהו
ראית סטטיסטיקה שאתה אומר רוב הבנות לא?
ואתה בעצם שוב פעם אומר לפי זה שאני פחות נשית מאחרות חחח ילדון
אנונימית
מה הקשר לסטטיסטיקה?את מכחישה את זה שהרוב אוהבות פופ? כל הבנות שאני מכיר שומעות רק פופ, בחיים לא ראיתי מישהי ששומעת רוק.
ואלה שכן לא היו ממש נשיות.
ואני לא יודע אם את נשית או לא, אבל יכול להיות גם שאת לא, חח מה זאת אומרת?
אבל לא חייב
יש יוצאי דופן
כמו שיש בנים שאוהבים פופ והם לא נשיים
זה לא שחור או לבן
ומקשור ילדון
יש לי מודעות אבל מותק, אז הנה לך התשובה: כן.
אולי אתה חסר המודעות כאן, לך תקרא קצת חומר. נראה שאתה זקוק לגירוי שכלי.
אנונימית
מה "כן?" לא שאלתי אותך כלום שאת אמורה לענות עליו
ומודעות למה? חחח
גירוי שכלי יש לי מספיק, אל תדאגי מתוקה
הכוונה יש מודעות באשר לנשיותי.
אולי לך אין מודעות ואתה חושב שאתה גברי ומושך, אני לא אתפלא אם זה כך באמת.
אנונימית
אני לא אמרתי שאת לא נשית, אמרתי שיכול להיות שלא, זו לגמרי אפשרות.
ויכול להיות שאין לך מודעות, זה כל הקטע, שאת בטוחה שאת משהו שאת לא.
אבל שוב, אני לא באמת מכיר אותך, אז אין מה להרוג אותי עכשיו
אותו הדבר אמרתי לגביך. אולי גם לך אין מודעות?
ומה זו בעצם מודעות? אם מחמיאים לך בסביבה ואומרים לך את זה במפורש, את יודעת שזה ככה. מה איתך, יש התאמות באתרי היכרויות?
אנונימית
רק רגעעעעעע
את מכירה אותי?
לא, מאיפה לי להכיר אותך?
באמת חסר קצת גירוי....
אנונימית
אה וואלה
כי באמת נרשמתי לאתר היכרויות
לא חשוב
עזבי את המוח שלי כבר
גם ככה הוא עייף
בקיצור את נשית והכל טוב
לא יודע איך הגעתי לזה בכלל
לא זוכר באיזה שאלה אני
וואלה נרשמת
איך הולך?
אנונימית
אני מתה
דיי להתייפייף!!
זה מגעיל את כולם חלאס נו
אנשים זה רק שיער
אממ לא משהו
אבל רק אתמול התחלתי
אבל אני לא מחפש זוגיות כאילו
זה למשהו אחר
*לא לסטוץ* אם זה מה שחשבת
חח לא נעים לי פהה
אה בשביל לקבל אישור כמה אתה מושך בעיני בנות ובעיני אלו בנות. מעניין מעניין
כל הכבוד שאתה מחפש לגלות את התשובה ולא מניח מראש שאתה גבר מושך וחתיך. גם בשביל להיות מושך זה דורש עבודה, לא נולדים מושכים.
אנונימית
לאלא זה לא בשביל זה
זה בשביך ניסיון
כן הרבה אמרו לי שאני מושך ו
טוב מביך אותי ואי
שלחי לי בפרטי כבר
אומרים לך שאתה מושך?
פשש בטח מתאמן ונראה טוב ושרירי, יפה לך.
אם כך בטח יש לך עשרות אלפי לייקים.
אנונימית
דווקא לא
אבל מתחיל
לא מתאמן, לא הולך לך באתרי הכרויות
אתה בטוח שיש לך מודעות?
אנונימית
ואי אמרתי לך שהורדתי אותו אתמול, איך ילך לי
ואת רוצה, בואי לפרטי
לא בא לי לדבר על זה פה גברת.
תעדכן עוד שבוע איך הלך
אנונימית
כמובן.
מגעיל גם אותי אבל לא כאילו שאצל בנים זה לא מגעיל ואצלם זה עוד גרוע יותר מפרווה של גורילה
אנונימית
אצל גברים שיער זה סקסי ויש בנות שמעידות על זה. לא לפמיניזם! גבר זה לא אישה. גבר לא צריך להיות כוסית.
אנונימי
למי אכפת מה בנים חושבים שימותו