9 תשובות
לא, זה בסדר.
זה תלוי, לדעתי כן.
אבל יש כאלה שיגידו שאין בעיה
זה תלוי בת כמה את אבל בעיקרון אפשר להגיד.
שואל השאלה:
אני בת 16 והוא בן 15
את כיתה י והוא ט?
שואל השאלה:
אני יא והוא י עוד לא היה לי ולו יומולדת
עזבי את מה שאני חושבת, זה פשוט שאם הייתם נניח בשנות העשרים זה לא היה קריטי אבל בגילאים האלה זה די נחשב.
בכלל לא.