4 תשובות
כן אין בעיה עם זה בכלל
זה בסדר גם אם החתימה תהיה קצת שונה
אצלי הן תמיד שונות
אצלי הן תמיד שונות
שואל השאלה:
אוקיי, תודה❤
אוקיי, תודה❤
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי חתימה מסוימת ואז בסוף קו ואני רק לא זוכרת לאיזה צד הקו היה אבל איפב לחתום? במדבקה הקטנה עם הפסים או בחלק הלבן הגדול
עשיתי חתימה מסוימת ואז בסוף קו ואני רק לא זוכרת לאיזה צד הקו היה אבל איפב לחתום? במדבקה הקטנה עם הפסים או בחלק הלבן הגדול
אנונימית
באותו הנושא: