6 תשובות
כן זנ בסדר
את יכולה לחכות אבל אל תחכי יותר מדי זמן בדרך כלל בדואר שומרים על חבילות שבועיים
אנונימית
אנונימית צודקת
שואל השאלה:
ואם זה מגיע לקיוסק?
ואם זה מגיע לקיוסק?
אנונימית
עדיף לחכות
יש זמן מסויים(אני חושב שזה כמה ימים ולא שבועיים) שאם החבילה לא נלקחה אז היא נשלחת חזרה לשולח
באותו הנושא: