16 תשובות
זה ססדר
כאילו מסתכם ב82 שקל? זה בסדר, עשר אחוז זה 8 שקל אז זה קצת יותר מ5 אחוז, וגם אם לא זה יפה שנתתן טיפ, זה לא חובה
זה סבבה
זה בסדר.
זה בסדר
היא לא חייבת להשאיר בכלל
אנונימית
שואל השאלה:
מסתכם ב41
מסתכם ב41
אנונימית
קצת יותר מעשר אחוז זה הרבה אבל זה 5 שקל אז חח^
תקשיבי בבתי קפה אף אחד לא מסתכל על הטיפ, זה נכנס למגירת טיפים ואז מתחלקים וחלק גדול מהטיפים הולך להנהלה אז..
זה בסדר
זה בסדר אבל לא חובה לתת טיפ אם רק הזמנתן ולא היה מלצר/ית לדעתי הם רק עושים את העבודה שלהם למה הם צריכים לקבל טיפ?
אנונימי
^שתהיה מלצר תבין
אנונימית
לא מכבד מה שאמרת
אנונימית
מה שתהיה מלצר תבין, שבעלי המקום ישלמו למלצר כמו שצריך ואז לא יהיה צריך טיפים, בכל מקרה בעלי המקום בדרך כלל לוקחים להם מהטיפים.
אנונימי
טיפ זה בהחלט לא דבר שחייב^
אתה מקבל משכורת? למה שתקבל טיפ על העבודה שאתה עושה.
אני קופאי. אני גם רוצה טיפ על העבודה שאני עושה
אתה מקבל משכורת? למה שתקבל טיפ על העבודה שאתה עושה.
אני קופאי. אני גם רוצה טיפ על העבודה שאני עושה
אנונימי
אני מקבל משכורת על העבודה שאני עושה אתה מקבל משכורת על זה שאתה קופאי למה אתה צריך לקבל עוד כסף על שאתה מספק שירות שזו העבודה שלך? מי שצריך לשלם לך זה המעסיק גם אני רוצה לקבל טיפ כמוכר בחנות שהיא לא של אוכל למה אני לא מקבל?
יש גם חוסר שוויון בטיפים כל עוד לא חולקים אותם, כאלו שנראים טובים מקבלים יותר ובנות/נשים מקבלות יותר בממוצע(יש מחקרים על זה אם צריך אני אוכל להוסיף לינק) , נראה לך הוגן שמישהו יקבל יותר כסף על שירות זהה רק בגלל מראה? זה לא דוגמנות.
יש גם חוסר שוויון בטיפים כל עוד לא חולקים אותם, כאלו שנראים טובים מקבלים יותר ובנות/נשים מקבלות יותר בממוצע(יש מחקרים על זה אם צריך אני אוכל להוסיף לינק) , נראה לך הוגן שמישהו יקבל יותר כסף על שירות זהה רק בגלל מראה? זה לא דוגמנות.
אנונימי
באותו הנושא: