3 תשובות
קפה או משקה אנרגיה
עדיף שתלכי לישון , עם את עייפה הגוף שלך צריך תשיינה הזאת זה יעשה לך טוב את תרגישי טוב יותר.
אני פשוט ממליצה לך לעשות את זה אחרי שתשני