3 תשובות
קפה או משקה אנרגיה
עדיף שתלכי לישון , עם את עייפה הגוף שלך צריך תשיינה הזאת זה יעשה לך טוב את תרגישי טוב יותר.
אני פשוט ממליצה לך לעשות את זה אחרי שתשני
אני פשוט ממליצה לך לעשות את זה אחרי שתשני
קפה
באותו הנושא: