11 תשובות
כע
אנונימי
לא ממש
חשבתי שרוצים לחסום אותי
חשבתי שרוצים לחסום אותי
חשבתי בהתחלה ששלחו רק לי את ההודעה הזאת כי אני עוברת על כל החוקים חחח
לא
כן, אתמול, נדמה לי.
מרגש לקבל הודעה, אבל כשהבנתי שזה לא באמת ממישהו אז סתם מבאס..
מרגש לקבל הודעה, אבל כשהבנתי שזה לא באמת ממישהו אז סתם מבאס..
חשבתי שזה בכלל משתמש שקורא לעצמו ככה
אנונימית
כן חחח
כן פאק חחח
וואי כן
כן..
חחח חח חחח כן
באותו הנושא: