8 תשובות
לא בקטע גיזעני יש להם המון מדינות מסביב ולנו אחת פיצית
ערבים ישראלים?
אנונימית
בעיקרון כן הם חיו פה הרבה זמן אין סיבה לגרש אותם ישראל היא מדינה ליהודים אבל לא ליהודים בלבד.
מה ש sasuke uchiha אמר
המקום של הערבים זה איפה שהם, למי אכפת יש מיליארד ערבים איך אמורים לרכז אותם במקום אחד
לא יודע, אבל אני לא בעד גירוש ספרד הגרסא הישראלית..
אנונימי
מה זאת אומרת? יש 420 מיליון ערבים בעולמנו, רובם לא חיים כאן ולא רוצים לחיות כאן.. אני באמת לא מבין מה כוונתך בשאלה הזו, אשמח להסבר
של הפלסטינים כן
ערבים זאת הכללה גדולה מידי
יש מיליוני ערבים בעולם שלא גרים פה
תכלס הם היו פה לפנינו, זה הבית שלהם.
(לכל מי שמתכוון להתחיל לצעוק עלי שאני שמאלנית, תחסכו ממני בבקשה. נכון אני לא שונאת ערבים באופן כללי אבל אני שונאת טרוריסטים ומחבלים ולהם אני מאחלת מוות. לא כי הם ערבים, כי הם רוצחים)