5 תשובות
לדעתי אל תכתבי כלום ותתקדמי
אנונימית
תירשמי לו אם את מרגישה שצריך.
או שתדברי איתי במפגש הבא שיפגשו על זה
אם את בקטע שלו תכתבי לו מה יש לך להפסיד
ואם את לא בקטע שלו אין צורך כי זה לא סבבה מה שהוא עשה או שזה מתמימות והוא באמת שכח.
בכל מקרה קחי בקלות אין לך מה להפסיד בכל מקרה
תורידי ממנו עוקב ותשכחי ממנו
הוא עוד ישלח לך הודעה.. מתישהו
אם הוא לא גבר מספיק כדי שיגיד לחברה הזאת שהוא רוצה להתחיל איתך הוא לא שווה אותך
את שווה הרבה יותר.
אנונימית
תורידי לו פאקינג עוקב יאללה בנים כאלה לא שווים בטח הוא לא עשה את זה רק לך ואל תפלי לפח הזה שלו יש עוד בנים בים (;
.XX