62 תשובות
שרצתי מהר ואז פחדתי על הקוסקוס והוא נפל
אזעקה במקלחת והחלקתי יותר כאב אבל לא הפסקתי לצחוק
לא קרה
ראיתי את אחותי מחליקה על הפיפי של הכלב
יש לי בריכה בחצר ובצוק אית"ן אני, אבא שלי ואח שלי היינו בבריכה ופתאום שמענו אזעקה, אז יצאנו וניסינו לרוץ רטובים ללמ"ד וכל שנייה החלקנו כמו פינגווינים וזה היה נראה ממש מפגר
עכשיו רצתי בלי בגדים רק שמיכה
נניח וזה מצחיק...בצוק איתן הייתי בתל אביב עם אימא שלי ושיחקתי עם שני ילדים שאני לא מכירה ואימא שלי קראה לי וכעסתי עליה כי שיחקתי ובסוף באתי אליה והיא אמרה שיש אזעקה למרות שלא שמעתי ורצנו הביתה
רצתי והחלקתי בכניסה למרחב מוגן וחסמתי לכולם את הכניסה
אחותי נתנה לי ביד בטעות
אנונימי
סבתא שלי שמה את האפליקציה של הצבע אדום על רעש של אזעקה אז קשה להבדיל בין האזעקה האמיתית לבין האפליקציה
אז אמא שלי באה לאסוף אותי לבית אחרי מטח יצאנו סבתא שלי נעלה אחרי ושניה אחרי הייתה אזעקה לקח לה זמן לפתוח והיא לא הבינה שהייתה עוד אזעקה בעיר
אז אמא שלי באה לאסוף אותי לבית אחרי מטח יצאנו סבתא שלי נעלה אחרי ושניה אחרי הייתה אזעקה לקח לה זמן לפתוח והיא לא הבינה שהייתה עוד אזעקה בעיר
וואי גם שנה שעברה אחת הצפירות באה אחרי מטח ונבהלתי רצח שהייתה אזעקה כי הייתי אמורה ללכת לאנשהו ולא רציתי לפספס רק אחרי כמה שניות הבנו שזה צפירה זה היה ממש מצחיק
שואל השאלה:
צחוק ובכי מגיעים מאותו מקום
מה יעזור אם נבכה? לפחות נהנה
צחוק ובכי מגיעים מאותו מקום
מה יעזור אם נבכה? לפחות נהנה
אנונימית
זה לא כל כך נחשב...
ביום הזיכרון בזמן כל ההפצצות ראיתי כתבה על ההפצצות ואז שמעתי את הצפירה וחשבתי שזאת אזעקה,
ואז ראיתי את אחותי עומדת בלי לזוז ולא הבנתי מה היא עושה.
ביום הזיכרון בזמן כל ההפצצות ראיתי כתבה על ההפצצות ואז שמעתי את הצפירה וחשבתי שזאת אזעקה,
ואז ראיתי את אחותי עומדת בלי לזוז ולא הבנתי מה היא עושה.
שיצאתי מהמקלחת עם סבון על הראש ועטופה במגבת מול פאקינג כל הבניין._.
החלקתי במקלחת
אנונימי
ההורים שלי העירו אותי ולא הייתי מודעת לכלום ובבוקר היתי בטוחה ששכחו אותי
כשהייתי קטנה לקחו אותי באמצע הלילה על הידיים לממד ואז לא הבנתי כזה מה קורה אז כשהגענו לממד פשוט פתחתי את הדלת ויצאתי ואמרתי "אני חוזרת לישון". ילדה סתומה
הכי מצחיק שלי הייתי בצוק איתן ישנתי בממד בגלל האזעקות ואז התחילה אזעקה ובאתי לרוץ לממד כאילו מהחדר שלי ושכחתי שאני בממד ואז כולם צחקו עליי חחח
לא לי קרה לחברה שלי
היא בדיוק חפפה והיא הייתה עם שמפו על הראש אז בגלל שהממד בקומה למטה והמקלחת בקומה למעלה אז בגלל שהיא הייתה רטובה היא התגלגלה במדרגות
היא בדיוק חפפה והיא הייתה עם שמפו על הראש אז בגלל שהממד בקומה למטה והמקלחת בקומה למעלה אז בגלל שהיא הייתה רטובה היא התגלגלה במדרגות
זה קרה בצוק איתן והייתי בדיוק בתוך הים בחוף של נתניה( בנתניה לא פוגעים טילים).
הייתי פשוט בקייטנה גלישה ובדיוק באתי לתפוס גל ופשוט הייתי אזעקה והוצאתי את הליש מהרגל והשארתי את הגלשן שם במים בניגוד לחברים שלי.
נכנסתי לפאניקה ובכיתי.
המדריך שלי לא הבין למה אני השארתי את הגלשן של המועדון במים^_^
הייתי פשוט בקייטנה גלישה ובדיוק באתי לתפוס גל ופשוט הייתי אזעקה והוצאתי את הליש מהרגל והשארתי את הגלשן שם במים בניגוד לחברים שלי.
נכנסתי לפאניקה ובכיתי.
המדריך שלי לא הבין למה אני השארתי את הגלשן של המועדון במים^_^
שפעם כזה בצוק איתן, אח שלי ברח לממ"ד בגלל שהיה ג'וק קטנצ'יק בסלון והוא צרח "ג'וק ג'וק"
שמע ישראל,רק באתי להגיב כאן ופתאום הייתה אזעקה בעיר שלי.
היה יום אחד שהיה תרגיל ואני הזהרתי את כל המשפחה וזה והודעתי מראש ואז אני שכחתי שזה תרגיל והטלפון שלי היה מחובר למטען ובכיס שלי ואז רצתי לממד והמטען נשבר לי ואז אח שלי אומר לי"אתה הזהרת את כולם וסוף אתה נדפקת"
פשוט קמתי וצרחתי "אמא אזעקה" ודפקתי ריצה לממד
יצאתי לחדר מדרגות באמצע המקלחת עם מגבת וגם שכן שלי בדיוק התקלח ויצא עם מגבת.
ממש צירוף מקרים
ממש צירוף מקרים
כשהיה את צוק איתו אמא שלי ראתה טלוויזיה ופתאום שמעה אזעקה וצעקה לכולם לבוא למקלט. בדיוק הייתי במקלחת אז רצתי עם מגבת ושמפו בעיניים וצרחתי (הייתי בת 10 בערך) פתחתי את הדלת ואז אמא שלי אמרה "אה זאת לא אזעקה פשוט ראיתי חדשות"
יצאתי עם תחתונים לחדר מדרגות סלע לשים לב
חגגנו לאחותי הקטנה יום הולדת בחדר מדרגות ממש עם שולחן מתוקים ועוגה
הקאתי
סיטואציה שזכורה לי היטב היא שדודה שלי משדרות באה אלינו והרגישה הקלה שאין אצלנו אזעקות(בבת ים)אז פתאום בלילה הייתה אזעקה מחרישת אוזניים,תוך כדי שאנחנו צוחקות על זה שהטילים רודפים אחריה,ניסינו לשער כמה יירוטים היו(2)
ולמחרת התברר שאיזה טמבל נרדם על כפתור היירוט.
שרק נצחק ונשאיר עפר אצל כל האוייבים.
ולמחרת התברר שאיזה טמבל נרדם על כפתור היירוט.
שרק נצחק ונשאיר עפר אצל כל האוייבים.
לא זוכרת בדיוק באיזה מבצע זה היה, נראה לי צוק איתן, אבל במבצע הזה ירו לאשדוד המון המון רקטות ולבת דודה שלי היה נמאס אז הצענו לה לבוא לנתניה, בנתניה לא היו אזעקות בכלל בכל המבצע הזה, אבל באותו היום שהיא הגיעה לנתניה הייתה אזעקה. ממש בחצי שעה הראשונה שלה בנתניה הייתה אזעקה.
שלכל הארץ אין בית ספר חוץ מלי
עשיתי קקי
לא קרה בחיים
בכיתה ב צוק איתן הייתי במקלחת
ירדתי על מגבות טיפלתי תבינו לבד..
ירדתי על מגבות טיפלתי תבינו לבד..
בכי רצוף של שעתיים נחשב?
אני מעריצה אותך אנונימית ששאלה את השאלה זאת הגישה יאלהה
ישנתי אצל חברה בתקופת האזעקות, בגלל שלא היה הרבה מקום בממד וכמעט כל המשפחה שלה רצתה להיות שם נאלצתי לישון על הרצפה
בבוקר מצאתי את עצמי מתכרבלת עם אחותה הקטנה כשאנחנו על הרצפה
בבוקר מצאתי את עצמי מתכרבלת עם אחותה הקטנה כשאנחנו על הרצפה
אנונימית
זה קרה בעמוד ענן. אמא שלי הכינה לנו ארוחת בוקר ואז היו אזעקות אז הכנו ארוחת בוקר בהמשכים ואז העברנו אותה לממד
הו וואו
בצוק אית"ן ממש פחדתי מהאזעקות,וכל פעם שהייתה אזעקה צרחתי לאמא שלי "אמאא אנחנו עומדים למות נכון? הם יהרגו אותנו נכון? " ועד היום הן צוחקים עליי בגלל הדרמתיות
הייתה פעם אחת שלא התעוררתי באזעקה ואז אמא שלי העירה אותי ואמרה לי אחרי האזעקה "אל תיבה לי, סתם אזעקה, תחזרי לישון" והלכה
והייתה פעם אחת שהייתי בבית ספר וכולנו ממש נבהלנו ורצונו למקלטים וחלקנו מתחת ושולחנות בכיתות
אחרי רבע שעה של צרחות וניסיונות שלי בתוך המקלט להרגיע את התלמידים למרות שאני בעצמי כמעט התעלפתי, ירדה אלינו מואה שברוב טובה אמרה לנו "תירגעו תלמידים! זה היה רק תרגיל לבדוק אתכם! "
מיותר לציין שהרבה מאיתנו לא הסכימו לדבר עם המורה יומיים
בצוק אית"ן ממש פחדתי מהאזעקות,וכל פעם שהייתה אזעקה צרחתי לאמא שלי "אמאא אנחנו עומדים למות נכון? הם יהרגו אותנו נכון? " ועד היום הן צוחקים עליי בגלל הדרמתיות
הייתה פעם אחת שלא התעוררתי באזעקה ואז אמא שלי העירה אותי ואמרה לי אחרי האזעקה "אל תיבה לי, סתם אזעקה, תחזרי לישון" והלכה
והייתה פעם אחת שהייתי בבית ספר וכולנו ממש נבהלנו ורצונו למקלטים וחלקנו מתחת ושולחנות בכיתות
אחרי רבע שעה של צרחות וניסיונות שלי בתוך המקלט להרגיע את התלמידים למרות שאני בעצמי כמעט התעלפתי, ירדה אלינו מואה שברוב טובה אמרה לנו "תירגעו תלמידים! זה היה רק תרגיל לבדוק אתכם! "
מיותר לציין שהרבה מאיתנו לא הסכימו לדבר עם המורה יומיים
אמא שלי נכנסה לעשות מספר 2 ואז התחילה אזעקה
עברו עשר דקות בלה בלה נכנסה שוב בום אזעקה
אבא שלי הגיע הביתה נכנס לעשות מספר 2 בום אזעקה
ככה איזה שעה כל פעם נכנסים ואזעקה
עברו עשר דקות בלה בלה נכנסה שוב בום אזעקה
אבא שלי הגיע הביתה נכנס לעשות מספר 2 בום אזעקה
ככה איזה שעה כל פעם נכנסים ואזעקה
צחצחתי שיניים ובאמצע הייתה אזעקה ורצתי ככה לממד עם המברשת שיניים בפה חחח
ההיתי לבד בבית התקלחתי והייתה אזהקה וחשבתי שזה צפירה או משהו לא יודעת מה חשבתי לעצמי ופשוט עמדתי במקלחת.
נו דוגרי למי זה לא קרה אל תשקרו
נו דוגרי למי זה לא קרה אל תשקרו
חשבתי שזה צפירה ועמדתי
לא יודעת אם זה מצחיק אבל חשבתי על הספה ואז מרוב בהלה נפל לי הטלפון
אין לנו ממד בכל בית, יש מרחב מוגן קומתי(ממק) אז אנחנו עם השכנים בממק ובאזעקה האחרונה היא התבלבלה והלכה אלינו לבית במקום אליהם
אין :(
בנתיים לא קרה ושלא ייקרה
אנונימית
שהיה צוק איתן והייתה אזעקה ראשונה אני זוכרת איך נפלתי מהמיטה כי הבהילו אותי
כשהייתי בת 3 גרתי באשקלון והיה צפירה והייתי בטוחה שזה צבע אדום והתחלתי לצרוח ולרוץ בכול הבית
אנונימית
החדר שלי זה הממד אז בצוק איתן כשהייתה אזעקה בלילה ישנתי ולא התעוררתי
קיתר אמא שלי נבהלה וצעקה איפה אופק איפה אופק
בסוף היא העירה אותי ושאלתי אותה מה היא רוצה והיא נבהלה כי היא לא שמה לב שהייתי ממש מאחוריה במיטה
קיתר אמא שלי נבהלה וצעקה איפה אופק איפה אופק
בסוף היא העירה אותי ושאלתי אותה מה היא רוצה והיא נבהלה כי היא לא שמה לב שהייתי ממש מאחוריה במיטה
שאני לא יכולה לצאת מהבית שלי כל היום הולדת שלי
מצחיק נכון?
מצחיק נכון?
אנונימית
גר מתחתינו שכן אתיופי מבוגר, כשהייתה אזעקה יצאנו למדרגות עם שאר השכנים וראינו שהוא לא יצא
דפקנו לו בדלת והוא לא ענה
איזה שתי דקות אחרי שנגמרה האזעקה באנו להיכנס הביתה פתאום הוא יוצא שואל "מה קרה..?"
וכל השכנים מתחילים לצחוק
דפקנו לו בדלת והוא לא ענה
איזה שתי דקות אחרי שנגמרה האזעקה באנו להיכנס הביתה פתאום הוא יוצא שואל "מה קרה..?"
וכל השכנים מתחילים לצחוק
ראיתי פרק של סדרה.
לא עצרתי את הפרק ורצתי בפאניקה לממד, נזכרתי שלא עצרתי את הפרק אז רצתי חזרה לחדר, החלקתי אבל העיקר שעצרתי וזכרתי איפה הפסקתי לראות את הפרק
לא עצרתי את הפרק ורצתי בפאניקה לממד, נזכרתי שלא עצרתי את הפרק אז רצתי חזרה לחדר, החלקתי אבל העיקר שעצרתי וזכרתי איפה הפסקתי לראות את הפרק
היתה לנו אזעקה בביה"ס פעם אז המורה שהייתה איתנו לא ידעה איפה המקלט בכלל, ככה יצא שהסתובבנו חצי בית ספר עד שמצאנו את המקלט
אני בדיוק אוננתי והיה אזעקה ויצאתי עם השמיכה ועדיין אוננתי חחחחחח ופשוט עשיתי את זה מול כל השכנים שלי חחחחחחחח אני בוכהה
אנונימית
שיחקתי ליג ועדיין לא שמעתי אזעקה
ואי בצוק איתן הייתה פשוט אזעקה באמצע הלילה ואז הערתי את כולם ורצנו לממד ואז פשוט לא נתתי לאף אחד לצאת כל הלילה כי פחדתי
אנונימית
אני לא זוכרת את זה כי הייתי ממש קטנה אבל אמא שלי סיפרה לי שהייתה איזה מלחמה אז היינו אצל חברים של סבא וסבתא שלי העיר אחרת (היה שם פחות מלחמה..) והיה להם כלב ואני כל הזמן רדפתי אחרי הכלב ואחותי ברחה מהכלב (כי היא פחדה ממנו) אז כלב ברח ממני ואחותי ברחה מהכלב - זה היה ממש מצחיק..
טיילתי עם הכלב שלי למטה ואז היה ופתאום הוא לא רצה לזוז חחח ונכנסתי לפאניקה
הייתה אזעקה אז אני ואחותי רצנו למקלט אבל המקלט זה שכונתי כזה והוא נמצא בחנייה אז אנחנו צריכות לרוץ מהר, אחותי יצאה עם נעלי בית ואז הנעליים נפלו והיא צרכה כמו סתומה ונקרעתי מצחוק (אם הייתם רואים אותה גם אתם הייתם צוחקים), אז היא צרחה כמו סתומה בגלל שראינו את הטילים ואיך שהיא נראתה זה הצחיק אותי אז נעמדתי במקום והתחלתי לצחוק ואבא שלי אמר לי "מה את עושה מטומטמת רוצי"
זה היה בצוק איתן הייתי אצל סבא וסבתא לדוד שלי בדיוק בא להגיד שלום ולהביא משהו ששכחתי אצלו
ואז התחילה אזעקה ואני וסבתא שלי רצות למקלט ומחכות להם והם לא באים..
רצתי עם סבתא לסלון וראינו אותם יושבים ורואים טלוויזיה כששאלתי אותם מה הם עושים הם אמרו שאם מישהו היה רוצה להרוג אותם הוא לא היה מצליח אבל הוא היה מנסה..
באותו רגע הטיל התרסק על המקלט.
ואז התחילה אזעקה ואני וסבתא שלי רצות למקלט ומחכות להם והם לא באים..
רצתי עם סבתא לסלון וראינו אותם יושבים ורואים טלוויזיה כששאלתי אותם מה הם עושים הם אמרו שאם מישהו היה רוצה להרוג אותם הוא לא היה מצליח אבל הוא היה מנסה..
באותו רגע הטיל התרסק על המקלט.