8 תשובות
כי זה משעמם
כי זה חרא ומשעמם
העונה הראשונה הייתה סבבה ומאז הכל הדרדר
אנונימית
משעמם
סדרה גרועה
שואל השאלה:
אפשר ביותר ספציפי?
אנונימית
אף אחד לא מבין עניין
לא יודעת
אני אישית מהאנשים שאוהבים