13 תשובות
גם אני
כנל,אני צריכה לשנות את זה לא באלי להשאר בלי חברים
אני יותר אל תעלבי
אני מצליחה להרחיק גם כשאני לא רוצה :(
כנל.
לא גאה בזה, אבל אני די מוכשרת בלהרוס קשרים עם אנשים |:
Q_e
שואל השאלה:
^^^מבטיחה שאני יותר
אנונימית
אם את יותר כנראה שיש לך כוח על שיוצר שדה מיוחד שכל מי שמתקרב אליו עף לקצה השני של העולם . אחרת אני בספק
שואל השאלה:
האמת שזה אחלה תיאור למצב שלי
אנונימית
וואוו את ממש מיוחדת , בטח קשה להשיג פתור ולהיכנס לתוך השדה
שואל השאלה:
יותר בכיוון של מפחידה אנשים, לפחות ככה אמרו לי
אנונימית
גם אני
תלווי לי מזה קצת
באמת שאני נראלי דבק אין לי זמן לעצמי אף פעם:(
גם אני