11 תשובות
יעבור עד החתונה
שואל השאלה:
לא רוצה לדבר, אני רועדת כל היום ומתה לבכות אבל בית ספר..עכשיו הכל יוצא וכואב לי אני לא יכולה להפסיק לבכות נמאס לי
אנונימית
יעבור עד החתונה אין מה לעשות
הכי חשוב שתנסי להירגע אחרי ההתקף, תנסי להיות עם מישהו שאת אוהבת זה מרגיע ואם יש לך באזור את הזה של הבועות סבון תשתמשי בזה זה עוזר לך לנשום נכון, את יכולה לעשות גם מקלחת חמה זה מאוד מרגיע
קחי אוויר לכי לפינה מבודדת קלי איתך מים
תרגעי את המחשבה יהיה טוב
הכל בסדר❤
אני מבינה אותך לגמרי אהובה, גם אני עברתי דברים כאלה ועדיין עוברת..
תנסי לעשות משהו שאת אוהבת, שיסוי את דעתך.
תזכרי שהכל בסר, ושאם את אוצה לפרוק או לשאול משהו, אני פה בשבילך תמיד!!!!!
הי, ראיתי את הפוסט שלך ואת התגובות. את מתארת התמודדות לא פשוטה, טוב שאת משתפת ולא נשארת עם זה לבד. האם את מדברת עם ההורים שלך על מה שעובר עליך? היית רוצה לדבר גם עם היועצת בבית הספר שאת לומדת בו?
אני מזמינה אותך להמשיך להתכתב איתי במייל או באינסטגרם. כמו כן את מוזמנת לצ'ט של עמותת עלם בכתובת: http://www.yelem.org.il/

אנה
עלם דיגיטל, יעוץ ותמיכה לבני נוער וצעירים ברשת
המייל : [email protected]
אינסטגרם: nayedet.digital
שואל השאלה:
ספרתי ליועצת שכחו מזה אחרי יום, אני לא רוצה לשתף את ההורים
אנונימית
בת כמה את? היית אצל הרופא והוא אבחן התקף חרדה או שאת משערת שיש לך התקפי חרדה? ההורים שלך לא יודעים בכלל או שאת לא רוצה לספר להם על ההתקף האחרון?
שואל השאלה:
15,לא הייתי אצל מישהו שיאבחן מן הסתם אני לא רוצה לשתף.. אבל זה לא יכול להיות משהו אחר אז כן
אנונימית
חשוב שתפני לרופא שיעשה לך אבחון, הסממנים של התקף חרדה יכולים להיות תוצאה של דברים אחרים. למה את חוששת לדבר על זה עם ההורים שלך? האם יש מישהו בסביבה הקרובה שלך שאת מרגישה יותר בנוח לשתף?