6 תשובות
כן
את תרגישי יותר טוב אחכ
אם את בן אדם וישר תגידי אם את לא אז לא
מאכפת לך זכית יותר תעשי כאילו לא שמעת ולא ראית
אני בדרך כלל אומרת
כן
זה יחזור אלייך מתישהו בחיים כפול
אם חייבו אותך על פחות זה יראה את זה במחשב שהשולחן עדיין פתוח , תגידי
אנונימית