4 תשובות
אממ וואו אולי תנסי לעשות התהליך מההתחלה?
שואל השאלה:
גיבוי מהתחלה? זה מה שאני עושה עכשיו ומצפה לעוד "נסה שוב מאוחר יותר" לעזאזל איתם אחרי פאקינג 3 ימים איזה ייאוש
אנונימית
וואי איזה באסה מה..
לא יודעת מה להגיד לך אפילו
תנסי לגבות דרך האפליקציה עצמה לא דרך גוגל דרייב
לא הגיוני לחכות 3 ימים.
כנראה הייתה בעיה לך או להם באמת,
תנסי לבצע את הפעולה של הגיבוי בלילה בזמן שאת מחוברת ל wi fi.
אנונימי