4 תשובות
אממ וואו אולי תנסי לעשות התהליך מההתחלה?
שואל השאלה:
גיבוי מהתחלה? זה מה שאני עושה עכשיו ומצפה לעוד "נסה שוב מאוחר יותר" לעזאזל איתם אחרי פאקינג 3 ימים איזה ייאוש
גיבוי מהתחלה? זה מה שאני עושה עכשיו ומצפה לעוד "נסה שוב מאוחר יותר" לעזאזל איתם אחרי פאקינג 3 ימים איזה ייאוש
אנונימית
וואי איזה באסה מה..
לא יודעת מה להגיד לך אפילו
תנסי לגבות דרך האפליקציה עצמה לא דרך גוגל דרייב
לא יודעת מה להגיד לך אפילו
תנסי לגבות דרך האפליקציה עצמה לא דרך גוגל דרייב
לא הגיוני לחכות 3 ימים.
כנראה הייתה בעיה לך או להם באמת,
תנסי לבצע את הפעולה של הגיבוי בלילה בזמן שאת מחוברת ל wi fi.
כנראה הייתה בעיה לך או להם באמת,
תנסי לבצע את הפעולה של הגיבוי בלילה בזמן שאת מחוברת ל wi fi.
אנונימי
באותו הנושא: