4 תשובות
לא. את כן צריכה לצאת למקומות, להכיר אנשים, ליזום דברים, אבל שום דבר לא יקרה בכפייה
כי היא באמת מגיעה לבד. החיים מובילים אותך לאדם הזה שיאהב אותך ואת אותו. זה לא אומר שאת לא צריכה לצאת ולהכיר אנשים חדשים.
זה לא נכון,
ברור שבורא עולם בזמנו החופשי מזווג זיווגים
אולם על האדם יש את החובה לעשות השתדלות/מאמץ כדי להשיג את זה
זה עולם העבודה העולם הזה ולכן פלוני חייב להתאמץ כדי להשיג 1,2,3

כל טוב
חחח יום אחד אחרי שלא יצאתי מלא זמן מהבית אני יצאתי עם חברות החוצה ויצא ככה שהכרתי באותו יום מישהו אבל מסתבר שאחרי כמה זמן (חודש) הוא היה זבל מניפולטיבי ורק היה נואש לחברה.

וזה מה שנקרא לחכות לאהבה והיא מגיעה לבד.
אנונימית