13 תשובות
ברור למה אתה מחכה
כן אבל בעיקר בגלל שהיא טיפשה
אנונימי
תפרד ממנה מהר
היא ליטרלי בגדה בך
עריכה: אה רגע לא הבנתי
היא כאילו זרמה לצאת איתו או שפשוט התכתבה איתו?
היא ליטרלי בגדה בך
עריכה: אה רגע לא הבנתי
היא כאילו זרמה לצאת איתו או שפשוט התכתבה איתו?
אתה בדיכאון כי היא דיברה עם מישהו שהתחזת אליו בסטיפס?
מה הבעיה בזה?
מה הבעיה בזה?
תיפרד ממנה עכשיו!
קודם תדבר איתה, יש מצב שהיא לא לקחה את זה ברצינות
למה אנשים עושים שטויות ואחר כך מתחרטים על זה.
תעשה ככה, תנסה להזרים אותה עם החשבון הזה אבל בסוף תייבש אותה. אם יש לך מזל זה יגרום לה להרגיש אשמה ולספר לך על זה. לבנות יש מצבי רוח משתנים
תעשה ככה, תנסה להזרים אותה עם החשבון הזה אבל בסוף תייבש אותה. אם יש לך מזל זה יגרום לה להרגיש אשמה ולספר לך על זה. לבנות יש מצבי רוח משתנים
אנונימי
שואל השאלה:
בהתחלה היא נתנה את האינסטגרם שלה אמרתי לה שאני לא מוצא אותה וכנראה נדפק לי האינסטגרם אז היא נתנה את הוואטספ שלה והיה נשמע כאילו היא הכי בקטע היא לא רמזה אפילו שיש לה חבר
בהתחלה היא נתנה את האינסטגרם שלה אמרתי לה שאני לא מוצא אותה וכנראה נדפק לי האינסטגרם אז היא נתנה את הוואטספ שלה והיה נשמע כאילו היא הכי בקטע היא לא רמזה אפילו שיש לה חבר
אנונימי
שואל השאלה:
אוף אולי עדיף לשכוח מזה וזהו
אוף אולי עדיף לשכוח מזה וזהו
אנונימי
וואי.. אולי זה לידידות? יש מצב.. תשאל אותה אם היא נמשכת אליך
תמשיך את זה תראה אם זה שווה להיפרד ממנה
אני לא חושבת שכדאי להגיע מהר למסקנות..אנו לא יודעים את כל התמונה
נסה לחשוב מה יקרה אם תספר לה שזה היית אתה.
לדעתי כדאי לדבר איתה על הכל. בהחלט יכול להיות שהיא זרמה בקטע ידידותי
אבל לדעתי הדרך שבה פעלת היא לא נכונה
בהצלחה
נסה לחשוב מה יקרה אם תספר לה שזה היית אתה.
לדעתי כדאי לדבר איתה על הכל. בהחלט יכול להיות שהיא זרמה בקטע ידידותי
אבל לדעתי הדרך שבה פעלת היא לא נכונה
בהצלחה
שואל השאלה:
למה היא לא הזכירה שיש לה חבר?
למה היא לא הזכירה שיש לה חבר?
אנונימי
באותו הנושא: