אנחנו מדברים די הרבה קשר ממש טוב ממש כיף לי וטוב לי איתה ואני ממש רוצה להזמן אותה אבל לפי החברים שלי והרבה מהשכבה היא נחשבת "מקום שני" ואני באמת רוצה לנסות ואין לי בעיה לנסות אבל לא סגור אל כדאי לי בכלל כי היא ממש מקובלת ויפה ואני מהביישנים שלא מדבר כמעט ובזכותה יש לי בטחון ואני אהיה מאושר להיות איתה לעשות?