2 תשובות
מי שהחיל את החוק הישראלי על רמת הגולן זה מנחם בגין, עוד לא היה סיפוח של בקעת הירדן, ירושלים תמיד הייתה הבירה של ישראל בלי קשר לביבי, צידה המזרחי נכבש באומץ במלחמת ששת הימים.
כמה שקרים אוי
שואל השאלה:
בעל הגומות תפסיק לשקר.
מרגש לחוק הבינלאומי את הישבן מנחם בגין. ביבי הביא הכרה בדברים האלה.
אנונימי