6 תשובות
כן ברור
לא בהכרח, יש אנשים שזה גורם להם להרגיש לא בנוח או שזה אפילו פוגע בהם.
תלוי. זה ממש טוב אבל להחמיא לבן אדם כשהוא השתדל לעבור שינוי חיובי
לדעתי לא..
זה כמו להגיד גבהת
כאילו נו ו..
אז השתנה לי המשקל
אבל יש כאלה כן מחמיא להן אז
זה כמו להגיד גבהת
כאילו נו ו..
אז השתנה לי המשקל
אבל יש כאלה כן מחמיא להן אז
כן אבל תלוי איך אומרים.. אל תגידי עכשיו "וואו איך רזית, פעם היית יותר שמנה!". פשוט תגידי "תקשיבי רזית, יפה לך"
כן, תאמר לה שהיא רזתה, בלי להוסיף דברים.
באותו הנושא: