7 תשובות
לחייך כדי להחביא את הכאב :\
הגיוני, לא חסר אנשים כמוך ואין לך מה להרגיש מוזר עם זה.
אבל חשוב שתישארי עם החיוך על הפנים גם אם את עצובה. את תראי שבסוף זה יקרין לשמחה הפנימית שלך :)
אבל חשוב שתישארי עם החיוך על הפנים גם אם את עצובה. את תראי שבסוף זה יקרין לשמחה הפנימית שלך :)
הגיוני
הגיוני כן.
בריא לא.
כדאי שתעודדי את עצמך, אני בול באותו המצב ומנסה גם
בריא לא.
כדאי שתעודדי את עצמך, אני בול באותו המצב ומנסה גם
אנונימי
כן.. זה לא בריא כי זה דיכאון.. אני מכירה את זה, זה בא בגלים.. תנסי לעשות משהו שאת אוהבת ולאט לאט זה יעבור ❤
אנונימית
הגיוני לגמרי קורה לכולנו
אנחנו באותה צרה ) :
אנונימי
באותו הנושא: