3 תשובות
גם אני בעד נוגדני החימצון שביין האדום. את היתרונות שבבירה מקבלים מדגנים מלאים
בירה לבנה אינה בריאה לאף אחד. לא לגברים, לא לנשים ולא לנהגים.
ככה ככה, עדיף יין אדום