5 תשובות
לחכות מתוך כבוד אליה
להיפרד .. זה יותר קשה שהיא תדע שחודש ידעת את זה ולא אמרת לה ..
תחכה חודש ותהיה אדיש אליה בטלפונים
אם אתם ביחד הרבה זמן חד משמעית תעשה את זה פנים מול פנים. חכה את החודש הזה. זה לא פייר בטלפון.
אני חושבת שעדיף לך להיפרד עכשיו כי היא תכעס עליך על זה ש"בזבזת" לה את הזמן הזה (כן זה יוצא מגעיל וקיצוני אני יודעת אבל אני מצטערת אני לא יודעת איך להגיד את זה בצורה נחמדה יותר). אני הייתי מעדיפה שהוא ייפרד ממני בטלפון (בשיחה לא בווצאפ!!!) כדי שאני אוכל להתאפס על עצמי ולנסות לעבור הלאה ולא לחשוב איזה סתומה אני שהוא חודש כבר רוצה להיפרד ממני ולא שמתי לב