10 תשובות
כי הוא כאילו מרוויח ומשחק את עצמו "ככל יכול" אבל לא צריך לשים לב אליו כי הוא רק בא למטרות סטוצים אז כאילו הוא מתגאה בזה שהוא סטוציונר
שואל השאלה:
למה להתגאות בזה? מה יש להתגאות בזה?
למה להתגאות בזה? מה יש להתגאות בזה?
אנונימית
לא יודעת למה אבל בעיקרון יש כאלו בחברה שאוהבים להתגאות בדברים כאלו
שואל השאלה:
בגלל זה אף אחת לא רוצה אותו?
בגלל זה אף אחת לא רוצה אותו?
אנונימית
כן הרי אם כתבת שהוא עושה ככה אז ברור שלא ירצו להיות איתו
כי כאילו כל כך הרבה בחורות רוצות אוצו שהוא אפילו יכול להתנשק איתן
אבל זה מטומטם ולא נכון
אבל זה מטומטם ולא נכון
רוצה להרגיש גבר גבר אבל הוא יודע שהוא לא
שואל השאלה:
איך הוא יודע שהוא לא?
איך הוא יודע שהוא לא?
אנונימית
כי הוא כזה 'גבר'.
כי אם הוא רוצה להוכיח שהוא גבר גבר כנראה שבפנים הוא יודע שהוא לא כזה ורק רוצה להרגיש כאילו הוא גבריי
באותו הנושא: