5 תשובות
לאנונימית שרשמה "חד משמעית אתה לא תזכור". למה את שוללת?
היה לי בכיתה ט מבחן בהיסטוריה על כמעט 20 עמודים, לא הקשבתי כמעט בכלל בשיעורים ולמדתי הכל יום יומיים לפני
אנונימי
לעזוב את הטלפון, לקחת את המחברת ופשוט להתחיל לקרוא את המחברת בקול רם לעצמך ותוך כדי גם להסביר לעצמך, תחזור על זה המון המון עד שתצליח, בהצלחחחה
קודם כל על תסתכל אל זה כסיכומים אלא על סיפור תקרא את זה לאט תבין על מה מדובר
תקליט את עצמך .
דפוק את המחברת על הראש לפחות 98 פעמים.
זה עזר לי בשנות העשרים שלי
אתה חד משמעחת לא תזכור אם זה מחר.
היית צריך להתכונן לפני
אנונימית