11 תשובות
לי לא
מאוד.
אנונימי
לא,אבל אני מעדיף שהיא תיקרא לי בשם חיבה שהיא המציאה
מה ממש לא מוריד
עריכה: חשבתי בתוך זוגיות..
אם מחןץ לזוגיות וגם בכלל לא קורה בינכם משהו אז זה קצת מוזר והיא בטח פרחה
מאוד
אם זה בזןגיות אז לאא אבל אם סתם ככה אז מוריד מה היא פרחה

זה ידיד שלי כתב את זה אופס *
זה החמאה
זה לא מה שהיא אומרת
זה איך היא אומרת