9 תשובות
תעבדי
שואל השאלה:
לא יכולה וזה לא מה ששאלתי^
אנונימית
אני לא יודע אם המדינה תעשה לך הנחה, לדעתי לא..
אני אישית גם עשיתי אצל כללית ותאמת מאוד מרוצה מהם, אני לא חושב שיתנו לכם יותר הנחה כי פלטינום זה 60% הנחה וזה המון, אני יכול להבין אותך אני חיכיתי 3 שנים עד שעשו לי גשר כי המצב הכלכלי לא היה הכי טוב, אולי תנסו לדבר עם המרפאה אבל לדעתי אין אפשרות כזאת, כי כמו שאמרת זה טיפול קוסמטי.
שואל השאלה:
אוף זה ככ מעצבן אותי ואני אף פעם לא מחייכת ומנסה כמה שפחות לפתוח את הפה..
אנונימית
אני באמת מבין אותך, לפני הגשר היו לי שיניים מזעזעות כל פעם שחייכתי זה היה מול המראה עם עצמי כדי להיזכר למה אסור לי לחייך, זה לא קל גשר אני זוכר כמה התחרטתי שעשיתי, אבל התוצאה פשוט לא יאומנת אני עוד חודשיים מוריד את הגשר והשיניים שלי ככ ישרות, תחכי עוד קצת שהמצב הכלכלי יסתדר, זה ככ מעצבן אבל לצערי הם באמת לא יכולים כרגע כנראה, אולי זה לא הכי מעודד אבל מבטיח שאחרי שיעשו לך גשר שאולי לא נראה ככ קרוב כרגע את לא תפסיקי לחייך זה באמת שווה לחכות ולהמתין לזה.
שואל השאלה:
כנראה שהמצב הכלכלי אף פעם לא יהיה טוב..^
יש לנו מלא מלא חובות ומינוסים...
אנונימית
גם אצלנו זה היה ככה... אבל לאט לאט זה משתפר.
שואל השאלה:
זה כבר כמה שנים ככה וזה לא משתפר..
אנונימית