תשובה אחת
לעוקץ יש גדנע נפרדת שאת נרשמת אליה בכיתה י"א, תחפשי. באופן כללי - להתאמן, יש כל מיני מסגרות שבהן יש אימונים במיוחד לצבא, תבואי עם הרבה אנרגיות ותראי נתונים טובים בצו הראשון וביום המאה. *תגידי להם* שאת רוצה לקרבי
באותו הנושא: