5 תשובות
ירוקים
ירוקים
שואל השאלה:
אז רק אחרי שאסיים טירונות אקבל מדים של החיל שלי?
אנונימית
אצלי בטירונות היה לנו שילוב של תפקידים ומי שהיה בחיל הים\ האוויר כבר בבקום קיבל את המדים שלהם
אנונימית
את תקבלי בבקום את המדים של החיל שלך וכשתצטרכי לעלות על מדי א כדי לצאת מהבסיס תלבשי אותם
באותו הנושא: