4 תשובות
הכי נוח ביקום, אני רק עם חוטיני
תשמעי אי אפשר להגיד שזה נוח אבל מתרגלים
לי זה ממש נוח
יש כאלה שזה נוח להן יש כאלה שלא.. זה לא אותו הדבר לכולן באופן גורף. ומנהסתם זה משנה גם איזה תחתון.. סוגים שונים נוחים לבנות שונות. אם היא אומרת שזה נוח לה כנראה זה נוח לה. למה שתגיד סתם?
באותו הנושא: