5 תשובות
לא אל תחפרי לו רוב הסיכויים שלא אכפת לא פשוט תרשמי לו שיתרחק ממך
אנונימית
ההתחלה קצת נשמעת דרמטית אבל בסהכ זה בסדר.. זה איך שאת מרגישה
בתור משיהי ששלחו לה הודעה מהסוג הזה,הרגשתי לא נעים ושפגעתי לבן אדם בנקודה רגישה,אז רוב הסיכויים שזה יקרה למי שתשלחי לו את ההודעה,זה בסדר לגמרי
בואי לפרטי,אני די מומחית בלהוריד דברים כאלו מהלב.
לא.. הוא לא יקרא הכל