7 תשובות
לא הלכתי אבל נראלי הולכים עם תחתון
בלי בגדים
מה שכל אחד בוחר אני אישית נכנסת עם חזיה וחוטיני כי זה יפה פס שיזוף
בלי
אנונימית
שואל השאלה:
זאת עם העיינים הכחולותת זה מסוכן בלי בגדים תשמרי על עצמך
זאת עם העיינים הכחולותת זה מסוכן בלי בגדים תשמרי על עצמך
אנונימי
זה לא מסוכן זה הכי טוב בלי זה משזף הכל
אני נכנסת בלי בגדים
כי אני אוהבת שזה יראה טבעי לא אוהבת את הפס של השיזוף שפתאום חצי ציצי לבן חצי ציצי שחום זה מוזר לדעתי
כי אני אוהבת שזה יראה טבעי לא אוהבת את הפס של השיזוף שפתאום חצי ציצי לבן חצי ציצי שחום זה מוזר לדעתי