8 תשובות
הם נולדו ככה. כמו שאת נולדת אטומה
חחח^
אנונימי
צריך לקבל אותם כמו כולם.
אבל כן יש מקרים שהם צריכים כיתה מיוחדת אם הם לא מתפקוד גבוה
אבל כן יש מקרים שהם צריכים כיתה מיוחדת אם הם לא מתפקוד גבוה
ידוחה מה הם אשמים בזה? וואלה הם יותר רגילים וחכמים ממך את זאת שצריכה ללכת או לאישפוז בכפייה או לכיתה קטנה
התבלבלת קצת, לא ההתנהגות שלהם היא הבלתי נסבלת כאן. הלכתי להקיא, אחזור בכיף לפחות נק' אמינות.
הם נולדו ככה,הם לא מודעים למה שהם עושים.
הם בני אדם בידיוק כמוך ואת צריכה לקבל אותם וזה לא אשמתם
כי הם בני אדם בדיוק כמוך
אגב, אם אצלכם הם נמצאים בכיתה רגילה זה מעולה
לרוב הם בכיתה קטנה שכולם שם כמוהם, ולדעתי זו הפרדה נוראית
אם מגיל צעיר יחשפו את הילדים לילדים אחרים בעלי אוטיזם או כל מוגבלות שהיא, הן לא יצאו כמוך בעזרת השם
אגב, אם אצלכם הם נמצאים בכיתה רגילה זה מעולה
לרוב הם בכיתה קטנה שכולם שם כמוהם, ולדעתי זו הפרדה נוראית
אם מגיל צעיר יחשפו את הילדים לילדים אחרים בעלי אוטיזם או כל מוגבלות שהיא, הן לא יצאו כמוך בעזרת השם
באותו הנושא: