4 תשובות
חח חג אחד המפחידים במציאות..
הכל שדים משהו מפחיד
הרעיון נשמע ממש נחמד כשהייתי קטן אהבתי את זה אבל זה בסך הכל חג, ובמילא כל מי שעבר את גיל 12 במקום ללכת לאסוף ממתקים הוא הולך למסיבה בחג הזה, אז אין הבדל ממשי בין הלואוין לבין פורים בקטע הזה..
אם הייתי חוגג את החג בארור שהייתי אוהב אותו אבל לצערי הוא רק בפנטזיה