5 תשובות
גם אני ביישן ליד בנים, זה בסדר גמור
גם אני ככה, עד שהבחורה לא מתחילה לפתח שיחה ולהתעניין אנשים חושבים שאני סנוב אבל מה אני יעשה שרוב החיים שלי הייתי בבתי ספר דתיים אז אני לא רגיל למצב של להתחיל עם בחורה
גם לי זה קורה
תנסי להיות יותר ליד חברות שלך ואז לאט לאט תפתחי אליהם פשוט תגידי את מה שעולה לך לראש אבל בלי להיות חסרת טאקט
אני ביישן ליד בנות..
פשוט תדמייני שהם בנות
אנונימית